Aktuality
08.10.2019
Ukončení dopravy GEIS
Protože jsme opakovaně měli problémy se službou společnosti GEIS, rozhodli jsme se, že pro spokojenost našich zákazníků s touto společností ukončíme s...
číst celé
15.08.2019
Kategorie podle diagnózy
Máme za to, že jako první eshop v ČR jsme pro Vás začali produkty, které nabízíme, rozdělovat také do kategorií podle vhodnosti pro jisté typy podolog...
číst celé
Postup při reklamaci
Pokud se bohužel stane, že na zboží zakoupeném u nás se v průběhu 24 měsíců (pokud není stanoveno jinak) projeví nějaká skrytá závada, postupujte prosím následovně.
Vyplňte reklamační formulář. Buď zde on-line, nebo si 2x vytiskněte tento v PDF verzi a vyplňte ručně.
Zboží dobře zabalte, tak aby nedošlo v rámci přepravy k nějakému dalšímu poškození zboží. V případě, že jste si vytiskly PDF verzi a vyplňovali ručně, jeden z formulářů přiložte do balíku.
Adresy pro doručení reklamací jsou následující:
Alena Jáklová
Andělská Hora 203
79331, Andělská Hora
nebo
Zásilkovna ID: 6532
Děkujeme,
Tým Sutor.